Szolgáltatási árjegyzék

Szolgáltatási árjegyzékünk jelenleg feldolgozás alatt áll. Vállalkozásunk lehetőséget biztosít egyedi árajánlat igénylésére. Üzleti kedvezményre való jogosultságról és annak mértékéről a megrendelés feldolgozását és visszaigazolását követően, visszaigazoló e-mailünkben tájékoztatjuk.

Ügyviteli szolgáltatásaink

Egyedi fix csomagárak (Csomagjaink)
Részletes ártáblázat (regisztrált felhasználóknak)

Egyedi árajánlat kérése (e-mail

- Ft

Kedves Érdeklődők!

Vállalkozásunk nem dolgozik nyomott árakon, nem alkalmaz a piaci árhoz képest lényegesen alacsonyabb árakat, amelyek gyakorlatilag az ingyenességet jelentenék. Vállalkozásunk a szolgáltatási szerződés aláírásával felelősséget vállal az Önök vállalkozásáért, illetve szaktudását bocsájtja az Önök rendelkezésére, olykor a hét 7-24 órában. Ebből fakadóan vállalkozásunk alkalmazza a minimálár intézményét, amely annyit jelent, hogy vállalási árral összefüggő tárgyalás során ennél alacsonyabb áron nem biztosítunk szolgáltatást. Ennek mértékéről és részleteiről az info@cauldron-ugyvitel.eu e-mail címen kérhetnek bővebb felvilágosítást, vagy regisztráljanak oldalunkon, ahol a vállalkozás által alkalmazott Általános Szerződési Feltételeket elérhetik. 

Cauldron Ügyvitel vezetősége

Árajánlatkérés esetén kérjük, hogy az alábbi adatok megadásával segitsék adminisztrációnkat, hogy minél egyedibb, Önökre szabottabb árajánlatot tudjunk biztositani.

  • Bejövő (szállitók) és kimenő (vevő) bizonylatok mennyisége együttesen
  • Pénztári bizonylatok mennyisége együttesen
  • Bankszámlák mennyisége, kivonatok érkezésének gyakorisága (napi, havi)
  • Foglalkoztatottak száma
  • Cégautó mennyisége
  • Külkereskedelmi tevékenyéget (akár EU, akár 3. országbeli, vagy mindkettő) folytat-e a vállalkozás, ha igen milyen irányba
  • Pénztárgép megléte és / vagy szükségessége
  • Utolsó éves árbevétel és / vagy tervezett tárgyéves éves árbevétel nagysága
  • Valamint a vállalkozás gazdasági formája

Egyedi igényeiket, kéréseiket kérjük csak ezt követően adják meg.

A könyvelési anyagokat összekészítve várjuk Ügyfeleinktől. Amennyiben elektronikusan küldött anyagai további informatikai feldolgozást igényelnek (nem megfelelő kiterjesztés, formátum, hibás lekérés és továbbirtás miatt, stb.), úgy az érintett hónap könyvelési díja egyedi tétellel kerül beterhelésre.

Szolgáltatási árainkkal kapcsolatban fontos megemlítenünk továbbá az alábbiakat:

  • Árajánlatunkat minden esetben leendő Ügyfeleink által megadott adatok alapján állítjuk össze. Ezért kérjük, hogy körültekintően adják meg az árképzéshez szükséges adatokat. Magasabb bizonylatmennyiség értelemszerűen magasabb árat generál.
  • Fontos, hogy az árajánlat során minden lényeges körülményt megosszanak velünk, amelyek az árképzésre hatást gyakorolhatnak. Ilyen például:
  • A kimenő bizonylatok lekérhetők-e adatcsomagba és betölthetők RLB vagy Kulcs-Soft programokba (lényegesen csökkenti a vállalási árat)
  • Elektronikusan, scannelve továbbítják-e a könyvelendő bizonylatokat, vagy papíralapon (Google Drive, Dropbox, Box.net vagy OneDrive használata esetén január 1-től 10%-kal csökkenthető a havi szolgáltatási díj - ennek alkalmazásának feltétele az aktuális szerződés módositása).
  • Saját programot használnak-e? (Ez abból a szempontból fontos, hogy általában helyszíni könyvelést jelent ez az információt, amit vállalkozásunk nem vállal).
  • Szükséges megemlítenünk, hogy az általunk adott árajánlat a megadott adatok alapján csupán előzetes ár, nem helyettesíti a személyes megbeszélést, tárgyalást, amely a végleges ár kialakításához szükséges. Vállalkozásunk kiemelten a klasszikus irányvonalat képviseli, azaz a szolgáltatás egyedi elbírálás, megbeszélés tárgya, ahol igyekszünk megismerni a szükségleteket, és kimondottan az Ügyfélre szabni az árakat, esetlegesen egyeztetve, tárgyalva annak nagyságáról. Ezt minden általunk adott árajánlatban hangsúlyozzuk. 

Fontos megemlítenünk, hogy az egyes online felületeken elfogadott árajánlat (konyvelok.hu) szerződéskötésnek minősül, amely alapján vállalkozásunk jogosult a szerződéskötési dokumentumok kiállítására. Ezért kérjük Önöket, hogy amennyiben on-line felületen, szolgáltatónál fogadtak el árajánlatot, amellyel kapcsolatban meggondolták magukat, kérjük ezt e-mailben jelezzék, ellenkező esetben nem tudjuk elfogadni ez irányú szándékukat.

Ezért kérünk minden leendő Ügyfelünket, hogy árajánlat igényélés esetén körültekintően járjon el, gyűjtsön össze minden olyan információt, amely véleménye szerint fontos lehet az árképzéshez a kötelezően megadandó alapadatokon felül. Emellett ne habozzanak visszakérdezni, jelezni árajánlatunkra, mivel célunk, hogy kedvező feltételeket alakítsunk ki mind a munka minőségében, mind a szolgáltatási díj tekintetében a hosszú és kölcsönös közös munka reményében.